Skip to content

Lienk a Lenka

  • Auto
  • Business
  • Ekonomika
  • Kultúra
  • Láska
  • Muži
  • Nakupovanie
  • Spoločnosť
  • Www
  • Záhrada a dom
  • Ženy

4 bežné predajné a marketingové postupy, ktoré v novej ekonomike zlyhávajú

Posted on 5. 8. 201928. 4. 2023 By


Jednou z výziev novej ekonomiky je to, že spoločné obchodné princípy a postupy, ktoré boli dostatočné na vybudovanie firmy pred pár rokmi, dnes nie sú.
Zoberme si prípad jedného z mojich klientov, ktorý mi nedávno povedal: „Som v podnikaní sedemnásť rokov. A urobili sme sa dobre. Ale teraz sa zdá, že sa všetko mení a neviem, čo mám robiť. “finance.jpg
Ďalej vysvetlil, že svoj predtým prosperujúci nástroj vybudoval a podnikal na určitých základných zásadách: kvalitné spracovanie, konkurencieschopné ceny a dobré služby. Tieto zásady mu v priebehu rokov nepretržite priniesli ústny obchod. Už však nepracovali a jeho podnikanie sa krčilo.
V minulosti ste mohli odlíšiť svoje podnikanie od iných na základe takých zásad a postupov, ako sú dobré služby, kvalita a ústne vyjadrenie, ale dnes sa advokátska priehrada zvýšila. Pretože na trhu je toľko stroskotania a konkurencia je taká prudká, to, čo pred niekoľkými rokmi postačovalo, je stále potrebné, ale už to nestačí. 
Očakávate, že zákazníci uznajú vašu vynikajúcu kvalitu a služby, a pasívne sa na nich spoliehame, aby ste o nich povedali ostatným, že vás už nebudú brániť. Vašou úlohou je vytvoriť atraktívnu operáciu, ktorá pritiahne zákazníkov k vám a potom ich bude vracať.
Tu sú štyri z najbežnejších z týchto nedostatočných postupov. Uvidíme, či sa na teba niečo vzťahuje.
# 1: Vytvorenie predaja úplným spoliehaním sa na externých predajcov
V minulosti bolo v poriadku najať niekoľko obchodníkov, dať im nejaké základné školenie a účtovať im: „Choď a veľa predaj.“ Územia predaja boli geograficky založené a každý predajca bol klonom druhého. bolo škaredé slovo, ktoré nikto neopakoval.
Dnes je tento postup predpisom zlyhania. Lepším prístupom sú rôzne metodiky predaja založené na potenciáli a dynamike zákazníka.
# 2: Správa predajných síl podľa plánu odmeňovania
Inými slovami, platte im priame provízie a všetko sa o seba postará. Bola to generácia, pre ktorú to fungovalo. 
Dnešná pracovná sila je, žiaľ, zriedka motivovaná iba peniazmi.statistika.jpg
# 3: Spoliehanie sa na školenie „na pracovisku“
Stará myšlienka bola, že ktokoľvek sa môže naučiť, ako byť efektívnym predajcom. Stačí ich dať na miesto predaja a skôr alebo neskôr sa dozviete, ako túto prácu dobre vykonávať.
Keď bola práca predajcu jednoduchšia a zákazník menej sofistikovaný, bolo to v poriadku. Dnes, samozrejme, stavia vašu predajnú silu ako menej vzdelaných a menej kompetentných na trhu.
# 4: Najímanie podľa „pocitu“
Keď príde čas na najatie nového predajcu, nájdite niekoho, kto má nejaké skúsenosti v odbore a o kom sa „cítite“ dobre.

Ekonomika

Navigace pro příspěvek

Previous Post: Ako muži ukazujú lásku?
Next Post: Tipy na ženské darčeky

Podobné príspevky

Ekonomická situácia v domácnostiach Ekonomika
Míňanie financií na nákupy Ekonomika

Archivy

  • Březen 2025
  • Únor 2025
  • Červenec 2024
  • Květen 2024
  • Leden 2024
  • Prosinec 2023
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Červenec 2023
  • Květen 2023
  • Duben 2023
  • Leden 2023
  • Červenec 2022
  • Červen 2022
  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Březen 2021
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Leden 2019
  • Prosinec 2018
  • Listopad 2018
  • Říjen 2018
  • Září 2018
  • Srpen 2018
  • Červen 2018
  • Duben 2018
  • Březen 2018
  • Leden 2018
  • Prosinec 2017
  • Listopad 2017
  • Červenec 2017
  • Červen 2017
  • Květen 2017
  • Duben 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Leden 2017
  • Prosinec 2016

Rubriky

  • Business
  • Nakupovanie
  • Nezařazené
  • Spoločnosť
  • Www

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Nejnovější příspěvky

  • Vitaj zima, zbohom lyže!
  • Najpodceňovanejšie pláže sveta, ktoré stoja za zmienku
  • Čo s dovolenkou na Slovensku?
  • Tetovanie
  • Dovolenka s deťmi

© Lienkalenka.sk

Powered by PressBook Masonry Dark

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím