Rubriky
Www

SEO vám dá to, čo hľadáte

Svet internetu je skutočne miestom nespočetných možností a preto by bolo hriechom, keby ste ho nevyužili ak s niečím podnikateľ niečo prerábate či vyrábate alebo poskytujete akékoľvek služby či sprostredkovávate akékoľvek produkty za účelom predaja a zisku. Vyberte si práve preto aj vy reklamu, ktorá bude podporovať vašu internetovú stránku či internetový obchod v priebehu veľmi dlhého časového pásma a veľmi prijateľnú cenu čo sa vám naozaj oplatí a to nie iba kvôli efektivite služieb, ale aj kvôli skutočne výborným cenám ktoré nedostanete nikde inde na trhu. Ak chcete aj vy reklamu, ktorá bude nenásilná voči vašim potenciálnym klientom a návštevníkom stránky, ak chcete aj vy reklamu, ktorá ich nebude zbytočne zaťažovať a otravovať na každom kroku, ale bude na nich práve naopak pôsobiť veľmi príjemným dojmom, pretože nebude vtieravá, ale bude dokonale spĺňať svoj účel, pretože vaši potenciálni zákazníci aj klienti budú vašu stránku navštevovať stále za účelom nákupu potom by ste sa skutočne mali obrátiť na nás.

co-je-black-seo-1

Vyberte si aj vy najlepšieho poskytovateľa služieb na slovenskom a českom trhu a ušetríte množstvo peňazí a to za perfektne efektívne služby, ktoré sa vám vrátia v priebehu veľmi krátkeho času, pretože sa budeme o vašu internetovú stránku či webový obchod starať naozaj zodpovedným spôsobom, čo vám prinesie iba nových návštevníkov, ale aj stálych klientov, ktorí sa budú na vašu stránku neustále vracať.

Keyword-Mapping-Graphic-Raven-Tools-1

Začnite aj vy spolupracovať s poskytovateľom služieb, ktorý vám naozaj prinesie presne to čo hľadáte a to treba veľmi krátkeho časového pásma a začnem sa s ním spolupracovať v priebehu veľmi dlhého časového pásma, aby ste získali ešte priaznivejší efekt a výsledok o ktorý máte záujem a pritom aby bola vaša stránka či internetový obchod neustále aktualizovaná vo vyhľadávaní Google čo vám zaručí neustále vysoké priečky a teda aj neustálych nových zákazníkov. SEO optimalizácia vám pomôže rásť.

Rubriky
Www

Chcete zvýšiť návštevnosť webu? Prioritou je obsah a písanie článkov

Internetové články dnes dominujú. Z jednoduchého dôvodu. Dominuje surfovanie po internete, či už ohľadom práce, zistenia potrebných informácií, alebo z hľadiska zaujímavosti a zábavy. V neposlednom rade si ľudia radi prečítajú články na tému, ktorá odkazuje na konkrétne produkty alebo služby, do ktorých plánujú investovať. Každý predsa rád vie, čo vlastne kupuje a čo od takejto investície môže v skutočnosti očakávať. Práve preto veľa podnikateľov vsadí na copywritring, čiže na písanie reklamných článkov.

klávesnica, červené nechty

Tie sa ale v skutočnosti môžu zameriavať na rôzne formy. Môžu poslúžiť ako seo nástroj na zlepšenie pozície pre váš web vo vyhľadávači. Rovnako dokážu mať priamy reklamný charakter, v neposlednom rade sa ale vedia takisto tváriť ako PR články, ktoré verejnosť oboznámia s konkrétnou tematikou, ponúkanými službami a zvýšia povedomie o vašej podnikateľskej značke.

Umením a zároveň funkčným princípom je ale vedieť napísať články, ktoré budú ľudia v skutočnosti čítať. Ktoré ideálne preštudujú až do konca. Nielen vytvoriť nejaký text, čo vytvorený byť musí.

Vo všeobecnosti si ľudia radšej prečítajú tematicky blízky a zaujímavý článok, než by sledovali povedzme televíznu reklamu alebo nejaké drzé reklamy vo všeobecnosti, ktoré navyše nemusia byť pre konkrétneho užívateľa relevantné. Seo články sa však zameriavajú na cieľovú skupinu a primárne na použitie tých najúčinnejších kľúčových slov, vďaka ktorým vás najlepšie nájde skupina potenciálnych zákazníkov, resp. záujemcov.

starý pán, lapto

V takýchto článkoch sa dá funkčným spôsobom využiť aj likbuilding a získavanie spätných odkazov pre váš web. Vytvorí sa textový obsah, do ktorého sa umiestni logický odkaz smerujúci na váš web alebo k jeho konkrétnej kategórii, či už bude odkaz smerovať na blog stránky alebo k jej konkrétnej ponuke služieb a produktov. Takéto články sa následne môžu publikovať na „cudzie“, čiže vonkajšie a tematicky blízke weby.

  • Počet, relevancia a kvalita linkov sú zároveň faktorov vyššieho umiestnenia vašej stránky vo vyhľadávačoch.

Rubriky
Www

Copywriter vás zviditeľní a pritiahne k vám potenciálnych zákazníkov

S pojmom copywriting sa v súčasnosti stretávame hlavne pri téme internetový marketing. Pozornosť by mu mali venovať podnikatelia, ktorí túžia po propagácii vo forme článkov a textov, ktoré vedia nadviazať kontakty s verejnosťou.

Teda áno, ide o články a texty, ktoré na čitateľa pôsobia atraktívne, vedia ho zaujať a ideálne pohnúť k nejakej akcii, čiže napríklad k vytvoreniu objednávky. Minimálne v ňom vytvoriť záujem a myšlienky, ktoré ho v najbližšej dobe budú tiahnuť k uskutočneniu konverzie. Práve táto forma reklamy je sympatická, pretože sa líši od množstva reklám, ktoré pôsobia otravne a spoločnosť ich začína ignorovať. Textový obsah a článok tematicky blízky svojim záujmom si však prečíta rád asi každý. A navyše bežný užívateľ netuší, že v takomto obsahu vie byť šikovne zakomponovaný reklamný charakter.

písanie, notebook

Je to spojenie reklamného, informatívneho a zároveň „priateľského“ textu s ľudským charakterom. Teda skôr, než o nejaký umelý a nútený obsah musí byť hlavne kreatívny a rozumieť ľudským potrebám.

Z tejto stručnej charakteristiky vyplýva, že nie vždy sú teda napríklad potrebné odborné vety a ťažké výrazy. Toto tvrdenie je však otázne, pretože vo veľkej miere záleží na cieľovej skupine, ktorej chcete konkrétne služby prezentovať. A práve jazyku a mentalite tejto skupiny sa musí prispôsobiť písanie.

macbook, dievča

Copywriting ako celok môžeme rozdeliť na reklamné, seo a pr články. Význam reklamných sme si vysvetlili. Tie s prívlastkom seo sú zasa funkčné z hľadiska lepšieho postavenia vašej stránky vo vyhľadávačoch, tvoria sa s cieľom podporiť kvalitnú seo optimalizáciu. Veľmi záujmovo ale pôsobia tie, čo majú za úlohu budovať vzťahy s verejnosťou (Public Relations). Vedia byť kreatívne a zároveň informatívne, ich úlohou je rozšíriť povedomie verejnosti o konkrétnych službách, produktoch a o tiež vás, ako o poskytovateľovi týchto služieb.

Rubriky
Www

Dôveruj ale preveruj

Veľa ľudí sa dnes riadi pravidlom čo nieje na papieri to neplatí. Lepšie povedané, ak o tom nieje článok n internete tak je to výmysel. Toto zmýšľanie má ale jednu veľkú nevýhodu. A to že už nie je problém vytvoriť dôveryhodne vyzerajúcu stránku a presvedčiť tak aj najväčšieho pesimistu že sa mýli. Žijeme v dobe kedy väčšina ľudí zabúda na slovo. A že slovo platí sa dozvedajú až keď je neskoro, keď už je to na ich milovanom papieri. Každý kto kedy uzatváral nejaký obchod vám potvrdí že papier len formalita. No doba pokročila a papierové noviny už niesu jediný zdroj informácií. Preto by ste pri získavaní informácií z internetu mali byť obozretný.

 dítě u počítače.jpg

Dôveruje ale preveruj

 

Dôveruj ale preveruj platí na internete a celkovo pre verejne dostupné informácie sto krát viac. Najme ak neviete kto sa za ich obsahom skrýva. No ani v prípade že sa autor článku pod neho podpíše neznamená to že je článok pravdivý. Stalo sa už samozrejmosťou prezentovať svoj názor ako fakty.

 

Je reakcia potrebná?

 

Táto otázka je veľmi dôležitá, najme pri obsahu ktorého jediným cieľom je získanie návštevnosti a určitého počtu komentárov či zdieľaní. Jediný cieľ je byť videný, nech to stojí čo to stojí. Preto je najlepší spôsob ako reagovať, nereagovať. Rôzne nenávistné prejavy a podobne skôr definujú jedinca čo ich napísal a pokiaľ sa niekto chce na sociálnej sieti prezentovať ako debil nech sa páči. Ale za následky si potom môže sám.

 tablet.jpg

Zázraky na internete

 

Tomu snáď môže uveriť iba ten čo nepozerá sci-fi. Ináč sa to ani vysvetliť nedá. Kúpiť si zázračnú pilulku na potenciu na internete bez lekárskeho predpisu, alebo sa naučiť cudzí jazyk za dva týždne. Tomu snáď nikto neuverí. Akokoľvek to ale znie že nie, pravdou je opak. Pretože dnes už nieje problém pripraviť niekoľko stranovú web-stránku kde vás bude kopa falošných profilov presviedčať že to funguje.

 

Nahlasujte

 

Jedine ak nahlásite stránku, alebo zverejníte že sa jedná o nekalú činnosť aj ostatný uvidia že niečo nieje v poriadku. A pridajú sa ak je to čo tvrdíte pravda. Veď kedy ste naposledy kúpili nejaký produkt ak všetky recenzie boli typu je to podvod, okradli ma a podobne. Sila médií je v tomto prípade silnejšia ako sila marketingu a pekných obrázkov s príbehmi ako im práve tento produkt pomohol.

Rubriky
Www

Efektívne SEO? Musíte vedieť, čo chcete

Mnohí ľudia chcú vedieť, aká je cena SEO optimalizácie. Ďalších zaujíma to, či cena ovplyvňuje aj konečný výsledok. Aby ste zistili odpovede na tieto otázky, musíte vedieť, čo presne od SEO očakávate.
Muž v modrej košeli sedí na pohovke s zošitom na kolenách a pozerá o počítača.jpg

Nie je SEO ako SEO

Optimalizácia v sebe zahŕňa mnohé rôzne vec. Ide o analýzu webu, návrh správnych kľúčových slov a následne aj ich správne používanie, linkbuilding, optimalizácia aj svoju technickú časť a mnoho ďalších drobností. Aj keď to niektorí nechcú brať ako fakt, ale i sledovanie spätných odkazov je súčasťou SEO. Prieskum trhu a konkurencie, by sme taktiež mohli zahrnúť medzi tieto služby.

Ak sa rozhodnete pre optimalizovanie vašich stránok, musíte vedieť, na ktorej z týchto oblastí chcete zapracovať. Niekto potrebuje len navrhnúť kľúčové slová. Niekto zas potrebuje skontrolovať prácu agentúry, prostredníctvom inej firmy – SEO analýza. Iný bude chcieť pracovať na spätných odkazoch a ďalší chce zistiť, ako sa odlíšiť od konkurencie. Presne od týchto vecí, závisí aj konečná cena a taktiež konečný výsledok týchto služieb.
Muž píše na notebooku na bielom stole a pozerá do mobilného telefónu.jpg

Ako zistiť, čo potrebujete?

No tak toto je už trošku ťažšia otázka. Ak by sme vedeli čo potrebujeme, bolo by všetko ľahšie, že? Asi najlepším riešením je to, aby ste sa poradili priamo v agentúre alebo s niekým iným, kto sa tejto oblasti rozumie. Aj za tieto služby budete musieť zaplatiť. Je to však veľmi podobné, ako napríklad vtedy, keď chcete stavať dom. Ak sa nerozumiete stavebníctvu, tak si pravdepodobne najprv zaplatíte za služby architekta, poprípade statika a až potom budete stavať dom.

Je tu samozrejme ešte jedna možnosť, a to, že sa všetko naučíte. Pre samouka je však veľmi ťažké zhodnotiť, čo a ako funguje v praxi. Pokiaľ ste však zmierení s tým, že zažijete niekoľko neúspechov a možno i zaplatíte za niečo, čo nezaberie, tak choďte do toho.

Rubriky
Www

Web zdarma

S touto webstránkou som sa stretla na hodinách Databázových systémov na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Spočiatku to bola pre mňa španielska dedina, ale potom ma vytváraniewebovýchstránok, napĺňanie databáz a podobné záležitosti začali baviť. Je to len o tom dostať sa bližšie k tomu, naučiť sa to a hneď to ide jednoduchšie. Jednoduchá tvorba webumôže začať a vám stačí len sa s tým trochu vyhrať a hneď sa to naučíte.systém.jpg
Na predmete Databázové systémy sme sa učili vytvárať databázy a napĺňať ich údajmi. Ten, čo vie programovať v kóde SQL veľmi dobre zarába, pretože je to dosť náročné, o čom som sa na vlastnej koži aj presvedčila. Zvládnuť to nakódovať a nielen naťukať (aj to sa dá na tejto webovej stránke) je naozajstné umenie a zaslúži si poriadnu odmenu.
Táto stránka vám nevytvorí len taký web, ale hotový webs databázovými údajmi, ktoré by ste potrebovali v hocijakej firme. Tabuľky, ktoré sa dajú triediť a spájať rôznymi vzťahmi môžeme potom dopĺňať údajmi. Údajové základne a kľúče v týchto tabuľkách sú predpokladom na úspešnosť takejto databázy. Databáza je naplnená rôznymi údajmi od výmyslu sveta, aké si len zvolíte na začiatku a priebežne ich môžete aktualizovať a vynovovať.web.jpg
S databázovými súbormi sa stretávame takmer v každej firme a spoločnosti. Či už si vedú evidenciu zákazníkov, dodávateľov, potravín, výrobkov, materiálov, spotrebiteľov alebo niečoho podobného. V každej firme treba niečo evidovať, počítať a doobjednávať ďalšie a ďalšie kusy. Nič sa nezaobíde bez toho, aby ste si nezaobstarali ďalšie množstvo výrobkov alebo materiálov na výrobu. Nie je to nič nezvyčajné, žiadny podnik sa nezaobíde bez takýchto databáz. No, niektoré sú väčšie a iné menšie, s tým sa dá rátať, pretože niektoré podniky sú takisto väčšie ako iné. Podľa zákona môžu byť podniku malé, stredné alebo veľké. Presné počty vám už nepoviem, ale určite si viete tipnúť do akého zhruba podniku sa radí ten váš.